TNS

TNS Türkiye

 

1975 yılında kurulan ve Türkiye’deki ilk araştırma şirketlerinden birisi olan TNS Türkiye, 110 ülkede, 15.000’i aşkın çalışanı ile TNS grubuna ait bir kurum olarak faaliyet göstermektedir.

TNS Türkiye, 100+ çalışanı, 2000 anketör kapasitesi ile Türkiye’nin bütün bölgelerinde, tüketici, banka ve finans, telekom/teknoloje, sağlık, otomotiv, medya sektörlerinde pazarlama araştırmaları gerçekleştirmektedir.

TNS, Ekim 2008’den itibaren WPP'nin bilgi, içgörü ve danışmanlık bölümü olan Kantar'ın bir parçası olmuştur. Kantar, dünyanın en büyük pazar araştırma ve stratejik danışmanlık gruplarından biridir.

TNS, hedeflerini, müşterilerinin içinde bulundukları dünyayı anlamada en iyi olmak, tehditlerini ve fırsatlarını en önce farketmek, gelecekleri ile ilgili en geniş pencereyi açmak olarak belirliyor. Sunduğu hizmetlere ve müşterileri ile ilişkilerine belirgin, atak, yaratıcı, yenilikçi ve farklı bir düşünce yapısı ile bakan TNS, “bilgi danışmanlığı” rolünü gün geçtikçe daha da güçlendirerek sürdürüyor.  

 

Kalite Politikamız

Güvenilir ve odaklı araştırma planları sunarak müşterilerimizin büyümesine katkıda bulunup memnuniyetlerini arttırmayı hedefliyoruz.

Tüm müşteri geri beslemelerini alıp, etik değerler, yasal ve ekonomik şartlar çerçevesinde iyileştirme yapıyoruz.  

Tüm bunları gerçekleştirirken iş süreçlerimizde sürekli gelişimi ana felsefe olarak benimsiyoruz.

 

 
Privacy policy & CookiesTerms & Conditions
©1998 - 2013 TNS, a Kantar Group Company - All rights reserved
twitterfacebookyouTube