TNS

ConversionModel

 

Marka payı savaşı galibi

TNS'de, büyük bir kalitatif araştırmanın, üstün nitelikli kalitatif araştırmacılar ile başladığına inanmaktayız.

Her ne kadar marka payı durağan gözükse de günümüzün pazarlama ortamı gerçeği bundan çok daha fazla dinamik bir durumdadır. Genel marka payı insanların markadan markaya hareketlerini ve bunca çeşit arasındaki harcama (cüzdan payı) şekillerini tehlikeli bir biçimde değiştirmektedir. Korumayı ve büyümeyi paylaşmadaki kilit nokta bu karmaşıklığı iyi yönetebilmede yatıyor.

ConversionModel marka seçimini etkileyen akıl gücü (insanlar bir marka hakkında neler hisseder) ve pazar gücü (karar almayı etkileyen fiyat ve pazarda bulunabilirlik gibi durum faktörleri) olarak bu iki kritik faktörü derinlemesine değerlendirmektedir.

ConversionModel kategori dinamikleri ve harcama şekilleri, yeni müşterileri çekmede fırsatların belirlenmesi, mevcut olanların tekrar kazanılması ve bunların yaptığı harcamaların en üst seviyeye çıkartılması konularında detaylı içgörüler sağlamak için TNS'in bireysel tüketici anlayışını kullanır. .

Bize ulaşın

Pelin Özkan  ile aşağıdaki numaradan irtibata geçebilirsiniz:

+90 216 570 54 00

 

 
Privacy policy & CookiesTerms & Conditions
©1998 - 2013 TNS, a Kantar Group Company - All rights reserved
twitterfacebookyouTube