TNS

Yeni ürün ve hizmetler

 

Portföyünüzü aşamalı büyüme sağlayacak şekilde genişletiyoruz

Yeni ürün ve hizmetler işiniz için hayati öneme sahiptir. Fakat yeni ürünlerin yüzde 80’den fazlasının başarısız olduğu bir dünyada yaşıyoruz. TNS olarak yeniliklerin karşılaşmakta olduğu zorlu engellerin üstesinden nasıl gelebileceğimizi ve portföy geliştirme için gerçekten başarılı bir stratejinin nasıl oluşturulabileceğini biliyoruz. Bireysel bazlı yaklaşımımız geleneksel toplu modelden farklıdır. Bir fikrin mevcut ürün portföyü üzerindeki etkisi de dâhil olmak üzere pazardaki gerçek etkisini ne olacağını belirledik. Kullanmış olduğumuz araçlar sizlere potansiyeli yüksek olan konseptler etrafındaki yenilikler üzerine odaklanmanızı ürün geliştirme net içgörüler geliştirmenize ve ürünün pazara güçlü bir şekilde girmesini sağlayacaktır

 

Net yaklaşımımız müşterilerimize şu hususlarda yardımcı oldu:

Yeni Pazar segmentinde büyüme fırsatlarının bulunması.

İş Konusu

İthal bira pazarında marka lideri bir firma daha hafif ve tüketilme oranı daha yüksek bira pazarına giremiyordu. Müşteri satış ve kar marjlarını yükseltmek için bu sektördeki fırsatları keşfetmek istiyordu.

Net içgörü

Matrix'in yeniliklerin sistematik ve kapsamlı şekilde ortaya çıkartılması ve yönlendirilmesi yaklaşımı ile 50’nin üzerinde farklı bira markası ile içki sektörünü mercek altına aldık. Müşteri ihtiyaçlarını detaylı bir şekilde ele aldık. Kategori için daha kapsamlı yaklaşımla pazardaki gerilimleri ve karşılanmayan gereksinim ve kilit hedef fırsatlarını tanımlamaya çalıştık.

Ürün kalitesi ve daha hafif ama tatminkâr içecek ihtiyacını karşılayacak bira ihtiyacı konusunda piyasadaki mevcut en önemli boşluğu belirledik. Büyüme planımız risklerin makul olduğu ve uygulamanın kademeli artışı tetikleyeceği ve ana marka değerini artıracağı konusunda yönetimi ikna etti. Müşteri, az gelişmiş alıcılara hitap edecek bir kiralama genişleme stratejisi geliştirdi. Tanımlamış olduğumuz ihtiyaç durumu; konumlandırma, marka kimliği, değer önerileri, tesis içi - dışı kanal stratejisi ve taktikleri ve harcama çeşitlerini hedefleyecek bütünsel bir iş planı geliştirdiler

Net büyüme planları

Ortaya çıkan ürün piyasaya sürüldü ve hedeflerin üzerine çıkarak olumlu sonuçlar alınmasını sağladı. İlk yılında bu yeni marka satış hedeflerini yüzde 50’den fazla oranda aştı.

Daha fazla bilgi için lütfen Pelin Özkan ile irtibata geçiniz.

Tanınan bir meyve suyu markasının yeniden doğuşu

İş Konusu

Just Juice'ın marka payı ve değeri, soğuk içecek pazarı değişim gösterdikçe zaman içinde aşınmaya uğradı. Müşteri yeniliğin hayatta kalabilmek için kilit öneme sahip olduğunu biliyordu fakat yeni tat ve formatların geliştirilmesinin yeterli olmayacağının da farkındaydı. Büyüme potansiyeli gazlı içecekler alanında kaydedildi fakat müşteri bunun Just Juice için doğru olup olmadığını bilemiyordu.

Net içgörüler

NeedScope'un kalitatif yöntemle kullanımı ile marka tercihinin fonksiyonel ve hissi faktörlerini, karşılanmayan ihtiyaçları ve pazar fırsatlarını ortaya koyarak soğuk içecek pazarının şifrelerini keşfettik. Yenilik sürecinin yönlendirmesine yardımcı olmak üzere gelecekte etkisi büyük olabilecek tüketicilerle görüşüldü.

Just Juice'in en iyi yenilik fırsatı olarak hibrid meyve suyunu & limonatayı belirledik. Just Juice'ın markasının ve baloncukların hissi faydalarının tespit edilmesi marka konumlandırmasını ve aynı zamanda ürün ve fiyatlandırma gibi fonksiyonel unsurları da yönlendirdi.

Büyüme planları

Just Juice Bubbles, her unsuru canlı baloncuk eğlence eğilimini tam olarak kavrayarak başarılı şekilde piyasaya sürüldü. Bu, portföyün öngörülen satış ve karlılık düzeyini aşıp yüzde 35 büyüme ile şirketin en başarılı yeni markası haline geldi. Piyasaya sürme aynı zamanda Just Juice markasının özünün yeniden yapılandırılmana da büyük katkı sağladı.

Daha fazla bilgi için lütfen Çiğdem Ortalan, Pelin Özkan ‘la irtibata geçiniz.

Güçlü ve yeni bir marka oluşturmanın beraberinde getirdiği başarı

İş Konusu

Müşterimiz Hindistan’da pazar lideri mobilet üreticisiyken, iki tekerlekli motorlu taşıt sektöründeki lider konumunu kaybetmiştir. Yeni bir motosiklet pazara sürüp eski pozisyonlarını yeniden kazanma girişimleri başarısızlıkla sonuçlanmıştır. Müşterimiz problemin sadece üründen değil aynı zamanda markadan da kaynaklanlandığının tespitine varmıştır.

Net içgörüler

Müşterimiz için en iyi büyüme fırsatını belirlemek için bir kalitatif ve kantitatif program olan NeedScope pazar dinamiklerini araştırmıştır.

Fonksiyonelliğin ötesine giderek motosiklet ve mobiletlerin Hindistan pazarında çok farklı ihtiyaçları karşılamakta olduğunu gösterdik. NeedScope motosiklet kullanımının gerçekte ne olduğunu ortaya koydu ve en iyi “liberasyon” olarak tanımlanabilecek pazar bölümü için bir fırsatı ortaya koydu. Bu Pazar bölümünü geliştirmek için özgürlük ve keşfetme duygusu ile – yeni, spor ve asi – bir markaya ihtiyaç vardı.

Büyüme planları

Özgürlüğün genç ve asi yönüne hitap eden yeni bir marka başarılı bir şekilde piyasaya sunuldu. Yeni marka müşterimizin tutkularını canlandırırken çok sayıda prestijli motor dergilerinde de boy gösterdi..

Daha fazla bilgi için lütfen Pelin Özkan ile irtibata geçiniz.

rigevidon no break rigevidon instructions rigevidon depression
ranitidin 75 ranitidin pferd ranitidin 75
domperidon jjc domperidon tabletten domperidon yan etkileri
 
Privacy policy & CookiesTerms & Conditions
©1998 - 2013 TNS, a Kantar Group Company - All rights reserved
twitterfacebookyouTube