TNS

Yenilik & Ürün Geliştirme

 

Inovasyonu güçlendirmek- büyümeye neden olur

Yeni ürün ve hizmetler başarılı işletmelerin can damarlarıdır fakat piyasaya sürülen yeni ürünlerin %80'inden fazlası başarısızlıkla sonuçlanır. Hatta başarılı lansmanlar bile her zaman önemli büyümelere yol açmaz.

TNS’de farklı bir şeyler yapmanın gerekli olduğuna inanıyoruz. Yeni ürün çeşitlerinin eskilerinin yerini alması değer kaybına yol açar ve ürün grubu geliştirmenin önündeki risklerden birisidir. Şirkete özgü modellerimiz yeni ürün ve hizmetlerin gerçekte artan etkisini kavramalarında müşterilerimize yardımcı olarak geleneksel, toplu yaklaşımlara meydan okumaktadır. Yüksek potansiyelli büyüme fikirleri bulmak ve pazar hızını artırmak için doğru fırsatları tanımlayarak ve öncelik vererek yenilik sürecinin tahmin edilmesinin önemli olduğuna inanıyoruz.

Aşağıdaki Yenilik & Ürün Geliştirme büyüme araçlarımızı keşfedin.

Matrix – Büyüme fırsatlarının tespiti

Matrix yenilik sürecinin en kritik ve zor aşaması olan başlangıç aşamasından tahmin üretmektedir. Matrix sayesinde müşterilerimiz faaliyette bulundukları pazarın tüm görünümü hakkında bilgi sahibi olur.Ayrıca Matrix artan büyüme fırsatlarını belirlemeye ve ölçmeye yardımcı olarak faaliyette bulunmak için açık bir yol haritası sağlar.

Yaygın yöntemlerin aksine, pazarı anlamak adına bir defaya mahsus yaklaşımlarla Matrix, sistematik olarak gizli kalmış fırsatların yerlerini arayarak gelecekteki büyüme kaynaklarını ortaya çıkarır. Matrix hem ürün yenileme hem de inovasyon konusunda eşit derecede güce sahip bir araçtır.

 Daha fazla bilgi için, lütfen Pelin Özkan ile temas kurunuz.

Concept eValuate – Kazandıran fikirlerin belirlenmesi

Konsept tarama yenilik sürecinin en kritik aşamalarından birisidir.Çünkü AR&GE, ürün ve paketleme konularında büyük yatırımlar yapmaktadırlar. Yanlış bir konsept seçimi yanlış ve çok pahalı yatırımlara neden olabilir.

Geleneksel konsept tarama – genellikle en beğenilen fikirleri seçmemize neden olur. Oysa bu fikirler çoğunlukla pazarda bize ait olan markaların payından çalmamıza ve beklenen ek büyükmeyi elde etmemize neden olur. Durumumuzu gerçek anlamda güçlendiren ve kazandıran yeni konseptlerin belirlenmesi anlamlı yatırımlar yapmamızı sağlar. Sistemin, bir markanın ya da kategorinin geleceği konusunda tutum ve davranış açısından etkileşimi yoğun olan tüketicilerden oluşan bir veri tabanını kullanması sayesinde gerçekten çığır açan konseptlerin keşfi ve geliştirmesi mümkün olmaktadır.

 Daha fazla bilgi için, lütfen Pelin Özkan ile temas kurunuz.

Product eValuate – Başarıya ulaşmak için üstün özellikli ürünler

Product eValuate, ürünün oluşturulmuş olan konsepti ile ne derece uyumlu ve daha önemlisi büyüme fırsatlarını yakalamak için hangi alanlarda geliştirilebileceğini test eden bir konsept ürün testidir. Dolayısıyla bu uygulama, bir ürünün ya da hizmetin uzun dönemli başarısı için çok kritik olan düzenli satınalma oranını net bir şekilde tahmin etmesi açısından hayati bir role sahiptir.

İnovasyona yönelik tüm çözümlerimizde olduğu gibi bu modelde de satış tahminleri yaparken bireysel modelleme yapma yaklaşımını benimsemekteyiz. Müşterimizi daha memnun edecek ve düzenli büyümeyi sağlayacak ürün gelişim alanlarını tanımlamada özel nokta analizimizi uygulamaktayız.

 Daha fazla bilgi için, lütfen Pelin Özkan ile temas kurunuz.

Launch eValuate – Etkin Bir Lansman Programı Ölçümü

En başarılı lansmanlar dahi günümüzün bölünmüş medya ortamında viral pazarlama ve çoğalan tüketici tercihleri nedeniyle her zaman beklenen büyümeyi sağlamamaktadır. Yüksek başarısızlık oranını göz önüne aldığımızda lansman değerlendirmesi için de artık farklı bir yaklaşımın gerekli olduğunu görüyoruz.Ağızdan ağıza pazarlama, dijital medya ve mağaza içi aktivasyon gibi boyutların da lansman programı değerlendirilmesinde etkin rol alması gerektiğini biliyoruz.

TNS olarak büyük rakamların her zaman en iyisi anlamına gelmediğini biliyoruz. Başarı, yeni bir ürünün artış hacmine nasıl bir katkıda bulunduğu ile ölçülmelidir. Geleneksel ortalamaların ötesine bakarak modellemede bütünleşik bir yapıya doğru gitmekteyiz.

Bireysel-tabanlı modelleme yöntemimizle yaptığımız tahminler, yeni ürün satışlarının gerçeğe en yakın şekilde belirlenmesini sağlar. Launch eValuate, iş planlamasına daha sağlam bir altyapı sağlayarak, satış tahminlerinin doğruluğunu ikiye katlamıştır.

 Daha fazla bilgi için, lütfen Pelin Özkan ile temas kurunuz.

Bize ulaşın

Pelin Özkan  ile aşağıdaki numaradan irtibata geçebilirsiniz:

+90 216 570 54 00

 

 
Privacy policy & CookiesTerms & Conditions
©1998 - 2013 TNS, a Kantar Group Company - All rights reserved
twitterfacebookyouTube