TNS

Perakende & Alışverişçi

 

Perakende dünyasındaki alışverişçileri beklentileri tutum, tercih ve davranışlarını anlayarak ve ölçerek büyümenizi sağlıyoruz.

Alışverişçi davranışı, her biri benzersiz nitelikte olan, birçok alışveriş faaliyetinin toplamıdır. Her bir alışveriş faaliyetinin nasıl ayrıldığının anlaşılması - alışveriş yapanlar, alışveriş görevi, kategori satın alma süreci ve kategori kullanım durumu- alışveriş yapanlarla bağlantı kurulması ve satın almaya yönelik onların motive edilmesi bakımından kilit niteliklidir.

Alışverişçiye yönelik, dünyanın en önde gelen araştırma kuruluşu olarak, alışverişçinin nerede, ne zaman ve nasıl etkilenebileceklerinin anlaşılması, işimizin özünü oluşturmaktadır. Dünyanın her yerindeki pazarlarda bulunan, lider uzmanlarla ve en kapsamlı alıcı araştırma araçları ile alışverişçi davranışlarının anlaşılması ve başarılı bir şekilde etki altında bırakılması yolu ile müşterilerimize marka ve kategori büyüme fırsatlarının kapılarını aralamalarında yardımcı olmaktayız.

Geniş çaplı, en son teknolojiye dayanan araştırma tekniklerinden yararlanarak ve mağaza içi gözlemleri Kalitatif ve kantitatif yöntemler ile birleştirerek, alışveriş yapanlar ile ilgili olarak, müşterilerimizin karşı karşıya kalabileceği pek çok soruya yanıtlar vermekteyiz.

Perakende & Alışverişçi çözümlerimizi, aşağıdan inceleyebilirsiniz

Satın Alma Araçları ile ilgili izlenecek yol

Alışverişçi Büyüklükleri, tüm alışverişçilere yönelik pazarlama stratejilerini desteklemek; her bir mecra ve görev dâhilinde, alışverişçilerin ihtiyaçlarının karşılanması yolu ile net büyüme planlarının oluşturulmasına yardımcı olmak bakımından temel anlayışı temin etmektedir.

Alışverişçi Kararları, daha fazla kategori ziyaretçilerinin nasıl alışverişçilere dönüştürüleceğinin ortaya konması ve müşterilere, alışverişçi seçimlerindeki paylarının nasıl arttırılacağı konusunda bilgi verilmesi ile hem kategori hem de marka satışlarının artmasına yardımcı olmaktadır.

Alışverişçi Yönelimleri, hem çevrimiçi, hem de çevrimdışı bir şekilde, gerçek, yapay ve sanal 3D olarak alış veriş yapanlara yönelik pazarlama inisiyatiflerinin test edilmesi için geliştirilmiş bir dizi çözümü oluşturmaktadır. Ambalaj, raf düzeni, satış noktası malzemeleri üzerinde meydana gelen değişiklikler, geliştirilmiş satışlar ve algıyı yönlendiren etkenlerin ne olduğunun bulunması için, bir kontrol örneği karşısında test edilmektedirler.

Daha fazla bilgi için, lütfen Pelin Özkan ile irtibata geçiniz.

Bize ulaşın

Pelin Özkan  ile aşağıdaki numaradan irtibata geçebilirsiniz:

+90 216 570 54 00

 

 
Privacy policy & CookiesTerms & Conditions
©1998 - 2013 TNS, a Kantar Group Company - All rights reserved
twitterfacebookyouTube