TNS

Otomotiv

 

Büyümeyi geliştirecek içgörüler

Otomotiv endüstrisi, artan rekabet, medya bölünmesinden kaynaklanan karmaşıklık,yeşil dostu araçlar ve yeni motorlu taşıt çözümleri geliştirme üzerine baskılarla hiç olmadığı kadar hızlı bir değişim göstermektedir. Şu sıralar geleneksel araştırmalar çok yavaş kalmış olup genellikle tüketicinin sesine tam olarak kulak verememektedir.

Biz, TNS’ de, müşterilerimize bu karmaşık ve hiç olmadığı kadar hızlı değişen bir ortamda yenilikçi hizmetlerimizi sürekli geliştiriyoruz.

50 yılı aşkın tecrübemizle, TNS, otomotiv pazarlama bilgileri ve içgörüleri sağlamada dünya lideridir. Dünya çapında görev yapan 400 danışmanımız net stratejik yönlendirmelerde bulunmak üzere görevlendirilmiştir: müşteri ilişkilerinin derinleştirilmesi, yeni ürünler geliştirme, yeni pazarlar hedefleme ve tüm müşteri- marka ilişkisi kapsamında büyümeye giden yolun aydınlatılmasında TNS uzman ekibi görev almaktadır.

Otomotiv büyüme araçlarımızı keşfedin.

CAMP™ – Customer Activity Management Platform

Başarılı müşteri deneyim yönetimi programları, şirketlerin büyümeyi yönetmelerinde, karlı müşteri ilişkileri inşa etme amaçlı stratejik yönlendirme ve müşteri ihtiyaçlarının zaman içerisinde tutarlı bir şekilde karşılanmasını sağlamaya yönelik kesin bir rehberlik temin ederek yardımcı olurlar.

TNS'de, müşteri-odaklı büyümeyi yönlendirecek büyük resmi ve detayları temin etmekteyiz. TRI*M Müşteri Deneyimi, stratejik yönlendirme ve CAMP™ temas noktası yönetimini, uçtan uca müşteri geribildirim ve raporlama platformumuzu bilgilendirir ve müşteriler için en fazla sorun olan deneyimleri gözlem altında tutar.


CAMP™, performans ve memnuniyete yönelik düşünceler ve bilgilerin, meydana geldikçe, bir şirketteki ilgili kişilere temin edilmesi yolu ile müşterilerimizin önemli temas noktalarını sistematik bir şekilde takip etmelerine izin vermektedir. Özelleştirilmiş dağıtım portallarımız ve gösterge panolarımız, diğer ilgili bilgi kaynaklarını entegre etmekte ve en son metin araştırma ve sosyal medya analitiklerini, müşterilere ihtiyaç duydukları bilgileri, ihtiyaç duydukları zamanda temin edebilmek için kullanmaktadır

Daha fazla bilgi için lütfen Pelin Özkan ve Cenk Kıyışkan ile irtibata geçiniz.

FAR™ – Fast Automotive Respose

TNS çözümlerinden FAR,  yeni ürün lansmanı, Pr-event, halka açık günler, deneme sürüşü günleri gibi müşterilerinizle temasta bulunduğunuz kısa süreli aktivitelerin performansını, bu aktiviteler devam ederken anlık olarak ölçme, anında “risk altındaki” ya da yüksek potansiyele sahip müşterileri tespit edip aksiyon alma amaçlı kullanılmaktadır.


Teknik olarak bakıldığında Sms, Ivr, Online ve Telefon ile arama yöntemleriyle veri toplama imkanı sağlar. Sonuçlar ise veri toplama ile eşzamanlı olarak entegre online sistem ile takip edillir.

Daha fazla bilgi için lütfen Pelin Özkan ve Cenk Kıyışkan ile irtibata geçiniz.

Car Clinics – İnovasyon ve gelişim motorunuzu güçlendirir

TNS olarak yenilik ilkesinin otomobil üreticilerinin gelecekteki büyüme ve başarıları için hayati öneme sahip olduğunu kavradık: tüketicilerin araç tercihleri giderek daha da artan teknolojik yeniliklere olan ihtiyaçla şekillenirken markalar arasında ayrıştırma yapabilmek için tasarım konusuna yüksek düzeyde odaklanmaktadır.

Car Clinics ile olan 40 yıllık tecrübemiz, tasarım tercihlerinden, prototip rötuşlarına ve paket optimizasyonuna, hedef kitle tanımından piyasaya arz için fiyat konumlandırmasına kadar tüm araç geliştirme sürecinde özel kılavuzluk sağlamamıza olanak sunmaktadır.

Dünya çapındaki tüketici ihtiyaçlarını ve davranışlarını derinlemesine inceleyip anlayarak sizlere yeni araçları piıayasay sürme sürecinizde gelirinizi en üst seviyelere taşımanız için yardımcı oluyoruz.

Aynı zamanda süreçte daha erken ve daha düşük maliyetlerle daha fazla tasarım fikrinin test edilmesinin sizin için sahip olduğu önemin de farkındayız. Devrim niteliğindeki Virtual Car Clinic yaklaşımımız erken içgörülere cevap olarak tasarımları “daha havadayken” benimseme konusunda daha önce hiç olmadığı kadar hızlı ve güvenli bir müşteri geri bildirimi sunar.

 

Bize ulaşın

Pelin Özkan ile aşağıdaki numaradan irtibata geçebilirsiniz:

+90 216 570 54 00

omeprazol lansoprazol mindstedosishvad.site omeprazol 370 mg
lidocain fungsi ifolieudskillelse.site lidocain wirkung droge
prednisolon flydende prednisolon ulcus prednisolon min medicin
 
Privacy policy & CookiesTerms & Conditions
©1998 - 2013 TNS, a Kantar Group Company - All rights reserved
twitterfacebookyouTube