TNS

 

 

Address: AND Kozyatağı Umut Sokak No: 10/12 Kat:5      34752 Ataşehir, İstanbul
Phone  : +90 216 570 54 00     E-mail  :
info.tr@tnsglobal.com

  

 

 

 

Fikirlerinizi, önerilerinizi ve geribildirimlerinizi nasıl değerlendiriyoruz?

 

Bildirim sürecinin temel amacı müşterilerimize hızlı ve etkin çözümler ile geri dönebilmek, müşteri memnuniyetini sağlamak, müşteri sadakatini artırmak ve kurumsal imajımıza, sunduğumuz hizmetlerin itibarına, iş süreçlerinin verimliliğine, müşteri şikayetlerine öncelik vererek pozitif katkı sağlamaktır.
 
 İlgili kişiye yönlendirdikten sonra, takdir, öneri, bilgi, eleştiri/şikayet bildirimlerine en geç 3 iş günü içerisinde yanıt verilmektedir. Yapılan incelemelerden sonra ilgili kişi ya da kuruma e-posta veya telefon ile geri dönülmekte ya da bizzat ziyarete gidilmektedir.

 

Görüş, Öneri ve Geribildirimleriniz için Tıklayınız

 
Privacy policy & CookiesTerms & Conditions
©1998 - 2013 TNS, a Kantar Group Company - All rights reserved
twitterfacebookyouTube